توضیحات یک کارشناس صنعت هوایی درباره نکات کلیدی سقوط بالگرد رئیس جمهور طرح «صیانت» منتفی شد؟ چگونه از حمله میگرنی قبل از وقوع آن جلوگیری کنیم؟ راننده ضارب در شهریار دستگیر شد + فیلم گروگانگیری به علت پشیمانی از معامله! گام‌های مهم دولت سیزدهم برای کاهش آلایندگی در شهرها پلیس کدام خودروها را توقیف می‌کند؟ هشدار کاهش سن ابتلا به آلزایمر تا دهه ۴۰ زندگی | چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از زوال عقل دانش آموزان بخوانند| ۱۹ توصیه مهم برای امتحانات نهایی اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی مشهدی جان ۶ نفر را نجات داد (۴ خرداد ۱۴۰۳) هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد
سرخط خبرها

هوای مشهد ۱۱ درجه خنک می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۳۳۹۳
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
هوای مشهد ۱۱ درجه خنک می‌شود
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای استان از امشب (یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) کاهش محسوسی خواهد یافت و دما در بیشتر نقاط حال و هوای پاییزی به خود می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز آذر رضایی پور افزود: این کاهش دما موجب می‌شود دمای کلانشهر مشهد فردا نسبت به امروز حدود ۱۱ درجه سلسیوس کاهش یابد.

وی ادامه داد: این کاهش دما در نواحی شمالی و مناطق کوهستانی خراسان رضوی محسوس‌تر خواهد بود و در نواحی جنوبی کمتر قابل احساس خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ورود سامانه پرفشار شمالی و مرطوب را دلیل این کاهش دمای محسوس دانست و گفت: با نفوذ این سامانه وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

رضایی پور افزود: وزش باد همراه با گرد و خاک نیز از دیگر پدیده‌های روز‌های آینده است که این پدیده در نواحی مستعد همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و سبزوار با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد ۳۴ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۷ درجه سلسیوس بالا می‌رود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->